Shajcendy.blogspot.com

sobota, 11 maja 2013

Nowości na blogu :) + rozdania :)

hej hej : ))
Ostatnio trochę zaniedbałam tego bloga. Wybaczcie, jednak miałam za dużo na głowie. Teraz jednak obiecuję poprawę, i tak jakby odświeżam bloga. Lustrzanka zamówiona, już w drodze, więc na pewno będę dodawała mnóstwo zdjęć z sesyjek, więc będzie to kolejna mobilizacja dla mnie, i pociecha z aparatu :)

 Od lutego, dużo się wydarzyło w moim życiu. trochę zmieniłam poglądy na świat. Tak więc również wniosę na pewno kilka zmian na tym blogu. Myślę że tematyka bloga będzie taka sama, bynajmniej, może zacznę dodawać swoje prywatne zdjęcia, oraz sprawozdania na temat kupionych kosmetyków. Po pewnym czasie, chciałabym również nawiązać współpracę z jakimiś firmami, lecz do tego potrzebni jesteście mi Wy, kochani. Wasze obserwacje, komentarze i oglądalność muszą znacznie wzrosnąć, jednak wiem, to ja muszę do tego doprowadzić. Nie martwcie się będą nad tym pracowała. Chciałabym również zmienić coś w wyglądzie tej witryny, już od początku mi czegoś w niej brakowało, jednak na to już sobie pozwolę, kiedy zyskam troszkę więcej czas.

 Aktualnie baaardzo chce mi się wakacji. Na pewno tak jak i każdemu z Was. Jednak wakacje - czas na odpoczynek, a zarazem zabawę , co ( w moim przypadku ) skutkuje licznymi wyjazdami, i nie obecnością w domu. Postaram się wziąć ze sobą laptopa, gdzie tylko będę mogła. jednak i tak obawiam się że rzadziej będę dodawała wtedy notki, o czym was teraz informuję. Nie przez zaniedbanie, czy zapomnienie, jednak tym, że nie będę miała zbyt wiele dostępu  do internetu ( nie chciałabym na wszelkich wyjazdach przesiadywać przed komputerem ). Dobra, to chyba na tyle. Już w tym tygodniu na pewno dodam nowe zdjęcia :) Do zobaczenia !


 Aha i jeszcze jedno :D
trafiłam dzisiaj na kilka na prawdę kuszących rozdań. Chciałabym teraz o nich napisać kilka słów, i zachęcić do wzięcia w nich udziału :) Wpierw natrafiłam na rozdanie :
  •  U siouxie  - Bardzo kuszące, urozmaicone i szerokie rozdanie. Jednym słowem wymarzony zestaw. Sami spójrzcie : 
  •  polecam również rozdanie u Blanki - Oferuje  na prawdę piękne lakiery *.*

 Oraz jej specjalne urodzinowe rozdanie :


Ogólnie polecam BLANKĘ w 100 % :))




i uwaga uwaga , niezwykłe rozdanie, do wylosowania Vansy ! więcej na  http://pati-paaati.blogspot.com/2013/04/konkurs.html  ,
 baner umieszczony jest po prawej stronie bloga, więc wystarczy kliknąć, i zostanie się przeniesionym na tego bloga z rozdaniem :))




Fajnie było by coś wygrać :) Życzcie powodzenia. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz