Shajcendy.blogspot.com

wtorek, 12 lutego 2013

Koszulka Guns 'n' Rosers :)

Koszulka GUNS 'N' ROSERS juz wykonana. Nadruk robiony przeze mnie, trwały. Nie wypiera się.
Tym razem nie do sprzedania, wykonana na moje potrzeby, jednak juz niebawem zabieram się za kolejne z tym motywem. Obserwujcie :))

Jesli jesteś chętny inną koszulką, mozesz zaprojektować własną, bądź  wysłać mi obrazek, który ma się pojawić, i masz koszulkę jaką tylko chcesz. Cena przy koszulkach na zamówienie sie nie zmienia.



LIEBSTER AWARD :D



Ponownie jest mi niezmiernie miło, że ktokolwiek docenia mojego bloga :d Znów zostałam nominowana do tej wyróżniającej nagrody. Tym razem przez 3 osoby *.* DZIĘKUJĘ, Wam bardzo, moje kochane :))

Co TO Jest Liebster Award ?

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Tym razem jednak złamię troszkę tę zasadę, i nie nominuje żadnego bloga, gdyż czas mi  na to nie pozwala. Pozwolę sobię tylko odpowiedzieć na pytania :)
Zostałam nominowana przez :   Olę Martynę . oraz przez "mój cerberek"
Pytania od Oli :  
1.Co skłonilo cię do prowadzenia bloga?
W moim przypadku - kto . mama xd  

2.Masz jakieś motto życiowe?
Mam. Aby walczyć do końca, mimo przeszkód, które wciaz nam stają na drodze. Każdy kiedyś uzyska upragniony cel.

3.Jak tak to jakie?
.  
4.Ulubiony film?

Keith, Remember me, Twój na zawsze, 
 5. Jakie miejsce twoim zdaniem jest najpiękniejsze na Ziemi?

Ja osobiscie jestem zauroczona wiosennymi, kwitnacymi łakami *.*
 6.Czego najbardziej się boisz?

Utraty, śmierci kogoś bliskiego.
 7.Czy twoim zdaniem istnieje przyjaźń damsko-męska?

Niby sa przypadki ze istnieje. Z mojego punktu widzenia jest to bardzo trudne i rzadkie , jednak bardzo bym chciala.  
8. Ile masz lat?

15
 9. Co robisz w wolnym czasie?

 Czytam ksiażki, oglądam inspiracje ciuchowe w necie.
10. Ulubiona piosenka

 Lewe loff, Majka, Łydka, Barcelona i wile innych : D
11.Najlepsza przeczytana przez cb książka?
Hera - moja miłość . POLECAM :) 


Pytania od Martyny 


 1. Od jak dawna masz bloga?
Od 23 stycznia.
2. Dlaczego założyłaś bloga?
Chciałam podzielić się wszystkim co tu umieszczam.
3. Co uważasz na temat mojego bloga?
Fajnie się czyta, ładny nagłówek :)
4. Czy mogłabyś powieżyć tajemnicę swojej przyjaciółce? Będziesz spokojna, że ona nikomu nic nie powie?
Oczywiscie że mogłabym :)
5. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole i dlaczego?
Geografia,poprostu lubię poznawać świat : x
6. Lubisz uczyć się języków obcych? 
 Uwielbiam uczyć się jezyków obcych. Wiem, że będą mi w przyszłości bardzo potrzebne. Poza tym zawsze jesteś o jeden "kraj" madrzejszy :)
7. Jaką polską piosenkę lubisz najbardziej?
Lewe loff : )
8. Słuchasz disco - polo ?
NIE słycham, jednak lubię tańczyć do tej musyki na weselach, balach  itp :)
9. Podobają Ci się blogi na temat gotowania?
Jasne. Często czerpie stamtąd pomysły, wraz z mamą : )
10. Malujesz się? 
Okazyjnie :D
11. Lubisz w-f? ;D 
Lubię, jednak moja pani od wf coraz bardziej zniechęca mnie do tego przedmiotu.

Pytania od Mój Cerberek :
1. ULU. kolor : Szary, fioletowy, niebieski
2.Kolor oczu : Zielone 
3.MOje hobby ? Zajmuję się wszystkim po trochu : D
4. Pizza czy Frytki ? - Pizza, chociaż w przystępnych ilosciach : 3 
5. Głównie słucham rocka, jednak nie pozostaję na jedynym rodzaju muzyki, czasem wkrada się pop, techno itp.
6.NAjlepszy napój : woda ( Żywiec Zdrój ):) 
7.NAjfajniejszy przedmiot w szkole : Geografia 
8.Lion czy Twix :Lion , chociaz za dwoma nie przepadam 
9.Średnio lubię Komixxy.pl
10. UlU. piosenka : po raz  trzeci już dzisiaj -,-
11.Masz jeszcze ferie ?  Już dawno nie : ( , chociaż chętnie:D
Sorka że te odp. sa w takiej krótkiej formie, ale właścicielka bloga  nie pozwala na kopiowanie, i nie miałam zbytnio czasu i ochoty na przepisywanie całych pytań . Raczej zrozumiałe :) 
NArazie c;
















5 komentarzy:

  1. Świetna bluzka *-*
    Jak robisz nadruki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na konkurs : http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/
    + świetny blog : )

    OdpowiedzUsuń
  3. love this tee and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) Obserwujemy? http://egoistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny blog,i ta muzyczka zapraszam do siebie :)
    http://taktojailonka.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń