Shajcendy.blogspot.com

piątek, 1 lutego 2013

Ćwieki & Sweterek

2 dni do szkoły ;ccc A jak u Was z feriami ? chodzicie juz do szkoły, macie ferie,a moze jeszcze nie ??

Dzisiaj wkońcu przyszły mi nowa porcja ćwiekow !! hura c;  Nareszcie posypią się nowe sweterki, torby, bluzki, spodenki oraz kołnierzyki z ćwiekami :))



Oraz  morelkowo - kremowy sweterek z cwiekami :



A wczoraj wieczorkiem przeczytałam ksiażkę" Hera moja miłość" . Jest CUDOWNA. Bardzo polecam ! Opowiada o młodzieży, a konkretniej o rodzinie, bogatej, w której mieszka 17-letni chłopak, oraz jego młodszy brat, pod okiem zapracowanych rodziców. Chłopcy są bardzo dobrze wychowywani, niczego im nie brakuje, nie mają problemów. Jacek ma nowa dziewczyne, która namiawia go do zapalenia skręta. Jemu spodobało to sie, pali z umierem, nie zamierza sięgać po mocniejsze rzeczy, aby zostac ćpunem. Pozostaje jedynie na joincie. Michałek (młodszy brat ) obserwuje brata, i również pragnie zalalić tego "papierosa". Kradnie bratu i wraz ze swoim kolegą próbują jednego skręta. Niestety kończy się to tragicznie. Od tego momentu całe życie tej rodziny staje na głowie. Jacek wpada w złe towarzystwo, i co raz przychodzi nacpany. Prubuje amfetaminy i innych silnych rzeczy. Ojciec pije bez umiaru. Matka nie wytrzmuje juz z tymi dwoma nałogowcami. Kometa - dziewczyna która totalnie zawróciła Jackowi w głowie, bardzo go zmienia. Rodzina rozpada się, gdyż nie ma juz tej samej młosc, jak przed kilkoma miesiacami. Nie mają już wspólnych tematów. Nie będę więcej zdradzać , NAPRAWDĘ WARTO JĄ PRZECZYTAĆ. !!!



Zapraszam do komentowania oraz OBSERWOWANIA. odwdzięczam się :)
w kolejnej notce LIEBSTER AWARDS :))
Bajuu ! :***





18 komentarzy:

  1. Ojej zainspirowałaś mnie z tym sweterkiem! Kupuje ćwieki!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Obserwuje twojego bloga .Bardzo mi sie podoba czekam na rew

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for stopping by sweety! This is such a great post (: Like it! Sure! Following you via gfc and waiting for you to do same, keep in touch!xx

    Kisses*
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. thanks, I'm following you too : *

    OdpowiedzUsuń
  5. Ejj, gdzie kupiłaś ćwieki ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ukłąd z Panem na Allegro : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. no to ja czekam na te twoje poprzerabiane ciuchy, mam nadzieje,że pochwalisz się nimi tutaj na blogu np. dodasz jakieś zdjęci czy coś:3


    Zapraszam do mnie: http://wierzycwmarzenia.blogspot.com/
    and
    http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/
    Proszę o komentarz,ponieważ sama dobrze wiesz jakie one są ważne.
    +zaobserwowałam i mam nadzieje,że się odwdzięczysz i zaobserwujesz moje blogi :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiscie, będą również tutoriale :)) Na razie trzeba troszke rozkręcić : P
    Odwdzięczę się, jak zawsze ; ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka zapowiada się naprawdę ciekawie, chyba po nią siegnę i przeczytam. +świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetna, polecam : ^

    OdpowiedzUsuń
  11. książka wydaje się ciekawa, sweterek też śliczny. Jak skończysz przerabiać wstaw zdjęcia. Obserwuję.
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super BLOG!!!
    Obserwuję i liczę na to samo ;*:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zapraszam do mnie http://magia-tajemnice-konie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam rzeczy z ćwiekami *.* aż jestem ciekawa, co powstanie :D o książce opowiadała mi moja koleżanka, też strasznie ją zachwalała ;D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog..
    Podoba mi się.. Będę go odwiedzała :)
    Zapraszam do mnie :
    http://paula-blog-dla-ciebie.blogspot.nl/2013/02/wstep.htm

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog :) zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń